Antoś

Antoś

poniedziałek, 14 października 2013

Kolejny Klub Rodzica

   Przeziębienia, wirusy coś nie chcą nam odpuścić. Niestety nastał taki sezon, gdzie jest to nieuniknione.Póki co czas spędzamy w domu, gdzie momentami jest ciężko, bo Antoś się zwyczajnie nudzi. Brakuje mu przedszkolnych kolegów oraz wspaniałych opiekunów.
   Sobota natomiast minęła w Olsztynie. Po mimo wczesnej pobudki ( 3:30), aby móc dojechać na czas wszyscy byli w świetnych humorach, a co najważniejsze powiększyliśmy swoje grono o kolejny Klub Rodzica Autyzm Help w Olsztynie. Na otwarciu kolejnego klubu uczestniczyłam po raz pierwszy i nie żałuję. Z wielką przyjemnością wysłuchałam przemówienia Bogusi i Sylwii, dzięki czemu wprowadziły nas wszystkich w cudowny klimat. W końcu KR (Klub Rodzica) jest dla nas, Rodziców. W tym miejscu możemy płakać, cieszyć się, wspierać, walczyć o swoje prawa oraz o naszych dzieciaków, bo jak nie my to kto zrobi to lepiej za nas? Prezentacja Tomasza, którą stworzył specjalnie na potrzebę wystąpienia w Kongresie Autyzm -Europe, który odbył się w Budapeszcie sprawiła, że poczułam, że to w nas Rodzicach jest wielka siła, którą musimy odpowiednio spożytkować.Dziękuję, że mogłam być tam razem z Wami!


                                             



                        fot. JiM ( Paulina, mam nadzieję, że nie masz mi za złe za wstawienie naszej wspólnej fotki? ;)

   Dziś Dzień Edukacji Narodowej. Korzystając z okazji, chciałabym w imieniu swoim i Antosia złożyć serdeczne podziękowania i ukłony wszystkim terapeutom i pracownikom Fundacji JiM! Dzięki Waszej pomocy, Antoś nabywa nowe umiejętności, spędza mile czas, za co jestem ogromnie wdzięczna. Wszystkiego najlepszego w dniu Waszego Święta

6 komentarzy:

  1. Nie mam, sama chciałam wstawić, ale zgody nie miałam :)
    A swoją drogą chciałam ogłosić ta dam , ta dam nie tylko ja nazywam Tomasza Michałowicza- Michałem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ale ja zawsze wiem, o kogo chodzi:)
      Sylwia- fajnie, że jesteś w blogosferze!

      Usuń
    2. Bogusiu dziękuję za "odwiedziny" :D

      Usuń
  2. hahah już zmieniłam :D, ale wtopa!
    jak coś ja daje pozwolenie na wstawianie zdjęć ,gdzie moja piękna twarz się eksponuje, tak więc nie ma problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło, że się Rodzice zrzeszają, najlepiej wesprze Cię osoba, która boryka się z takimi samymi problemami. buziolki ;)

    OdpowiedzUsuń